נס בתל אביב: בולען ענק נפער בכביש הראשי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נס בתל אביב: בולען ענק נפער בכביש הראשי

    בעקבות קריסת בולען בנתיבי איילון בתל אביב אגף התנועה נערך לאפשרות של סגירת כל כביש איילון מצפון לדרום, לא מומלץ להגיע לאזור | בחסדי הבולען נפער בשעות אחרי צהרים כאשר התנועה הייתה דלילה ולא היו נפגעים

    צילום: משטרת ישראל
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בולען גדול נפער הערב (שבת) בנתיבי איילון לכיוון דרום, סמוך למחלף השלום בתל אביב. בחסדי שמיים, איש לא נפגע, אבל  הנתיב הימני בכביש, היציאה למחלף השלום, נחסמה הרמטית. המשטרה חוסמת בשעות אלו את נתיבי איילון לחלוטין מכביש 5 שבאזור רמת השרון ועד מחלף השלום, לצורך העבודות על הבולען.

    הבולען נפער, סמוך למגדלי עזריאלי. המשטרה, שהודיעה על חסימת היציאה למחלף השלום, עדכנה כי התנועה בכביש 20 פתוחה בשני נתיבים בלבד – וצפוי עומס תנועה באזור. אנשי מקצוע רבים מחברת "נתיבי איילון" הגיעו על מנת לתקן את הנזק עד מחר בבוק.ר הם יחלו לעבוד במקום כבר בזמן הקרוב, ואל תוך הלילה. עדיין לא ברור מתי תיפתח החסימה.

    פרופ' שמואל מרקו, גאולוג מהחוג לגיאופיסיקה באוניברסיטת תל אביב, הסביר באתר וויינט כי הבולען שנוצר בנתיבי איילון מקורו בכשל טכני: "במקרה הזה אין לי ספק שמדובר בכשל טכני מעשה ידי אדם. אין שם משהו טבעי שיכול לגרום לבולען. אני לא רוצה להאשים אף אחד, אבל זה קרה על רמפה. התשתית שם היא מלאכותית. כדי לבנות את הרמפה מילאו חומר וסללו עליו את הכביש. אז או שלא הידקו את זה מספיק או שהידקו יותר מדי והתפוצץ צינור ונוצר חלל מתחת לכביש. עד שהכביש קרס נוצר הבור הזה. זה לא בולען טבעי".



    0 תגובות